Mindre stressig.

Hejsan på er.

Då var veckan igång och livet förtsätter sin väg.

Men...

Jag känner mig mycket mindre stressad. Vad detta beror på vet jag inte. Känns väldigt gott att kunna gå upp och ha ett lugn runt sig istället för stress hela morgonen, dagen och kvällen. Underbart att känna såhär. Var nog ett behövligt lov.

Tror jag ska vara lite försiktig med mina veckobokningar och tagga ner lite.

Ta dagen lite som den kommer ( inte i jobbet)

Dagens schema är i allafall jobb. Efter det ska jag till återvinningen och slänga lite sopor till. Efterd etta ska jag packa ner Sebastian spel till det ena och det andra. Kanske datorn oxå. Vi får se. Föresten idag är det 75 dagar kvar tills vi flyttar. Hihi längtar sjukt mycket.

Nu ska jag ta mig lite kaffe...

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0