Överskrift??

Äntligen har jag fått tummen ur och städar. Barnens rum är jag klar med så nu är det bara resten kvar. Men jag städade ju i Torsdags oxå så det är inte ycket kvar. Underbart att ha detta klart nu. Fick även packat ner ett databord som ska till tippen. Ja det går framåt.

Senare idag ska jag ut och köra bil med pappa. Blir nog bra. Liiite nervös för deras bil är ju jättestor. Ska bli gott sedan när jag har min egen bil. Som föresten kommer nästa vecka. Underbart.

Ska även ikväll försöka pyssla ihop en fin tulpan för det är det som barnen ska jobba med denna vecka. Sedan ska barnen få pärla egna ramar som vi sedan sätter kort i. Ska även Gratta två dagbarn. Ja det är en del fram igenom. Men stressad är jag inte. Har så många runt mig nu som sagt att dom kan hjälpa mig så skulle det bli för jobbigt finns det hjälp att få. Vilket känns väldigt bra.

Är så tacksam över folk som är så snälla. Även några av mina dagbarnsföräldrar är otroligt snälla. Vilket jag är lite chockad över. Men behvöer jag vara ledig som jag behövde i Fredags så var det okey. Jag ahde en körlektion. Vi ger och vi tar. Vilket är otroligt, att det finns sådana människor på jorden. Om alla vore sådana hade världen sett annerlunda ut. Är så otroligt tacksam mot snälla och hjälpsamma männsikor. Så ett Stort tacka till dig K och M. (vet inte om jag får skriva ut namnen)

Nä, nu borde jag verkligen forsätta så att jag blir klar någon gån.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ingen orsak lilla du! ;-)

Klart man ställer upp! :-D

Du har ju hjälpt oss flera ggr!

Det gör inget om du skriver namnen :-)



Kram <3

2012-04-23 @ 06:14:39
URL: http://mammakristina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0