15 April

Hejsan på er.

Var ca fem dagar sedan jag skrev. Ibland blir det lite uppehåll och tyvärr tror jag det kommer komma flera. Har ju en hel del att stå i just nu.

Först kan jag ju tala om att lovet har inte varit en hitt. Vädret har varit skit och jag tror barnen försökt göra mig galen. Som tur är kom Jani och tog Sebbe en natt. Efter det så gick det mycket lättare. Dom senaste dagarna har gått mycket bättre.

Helgen har väl varit både lugn och lite partajig. Fredag kväll blev det utgåång på och lördag söndag bestod i lite plock och städ. Även en promenad.

promenaden gick till dit vi ska flyyta. För jag fick lägenheten. Är jätteglad för detta. Så om ca två månader flyttar vi härifrån. Mitt i semestern.. Men det går nog fint ändå. Planerar och räknar en hel del på detta nu. Vill gärna köpa en ny soffa och lite annan smått och gott. Gäller att hålla i pengarna då... Planeringarna inför detta fortsätter.

Körkortet h¨ller jag på med som en blå. Gick på kursen med pappa. Gick jättebra och nu är vi snart redo för att köra. Sedan teorin går ju som den går. Är rätt så svårt. Blir nog lite svårare än vad jag räknat med. Men jag kämpar på.

Sedan är det packning, fritidsintresset, jobbet, hemmet, vänner och barnen. Phuuu ja just det möten oxå! Ska verkligen försöka lugna ner mig lite men bara att tänka lugna tankar är jobbigt...

Nu ska jag däremot plocka lite så man är redo för dom små som komemr imorgn :)

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0