4 April

Uch jag är för ung för sådan här stress... Inte konstigt man inte kan sova! Men men det är väl bara att köra på...

Ja jag tittade på den nya lägenheten igår. Den var helt okey, minustecknet var köket. Det var litet... Men jag vill ha den ändå. Så nu väntar jag besked om jag fick den. Får svar nästa vecka.  Men håll tummarna.

Var hos tanläkaren idag med barnen. Den gick bra, klagomål på tandborstingen. Förståligt då jag själv precis lärt mig hur man ska göra. Vi kämpar på med den saken.

Har nu idag jobbat en massa, med och utan barn. Det ska ju hållas en påskfest. Och det krävs många timmar efter jobbet att fixa och dona. Men nu blir det som det blir. Tror allt det blir lyckat. Ozzan kommer och hjälper mig vilket underlättar på två sätt, det ena är att man får hjälp med barnen, det andra är att hon är bra på pyssel. Tack för att du ställer upp ozzan.

Tänkte även idag hinna med en runda av städning. Uch och tvi, men ett sådant kärt måste. Behvös dammas och grejjas... Önskar jag kunde skicka ut barnen under tiden men på denna gården går ju inte det... Jaja jag får förka göra mitt bästa sedan.

Imorgon är en lätt dag på jobbet. Sista dagen före lovet. Underbart. Undra vad man ska göra på lovet?

Uch känner nu hur man börjar stressa upp sig... Får ta mig lite attd ricka och bara sitta lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0