1 Augusti

Godmorgon på er. 
 
Då har man precis ätit sin gröt och druckit kaffe :) Gottans. Barnen sover än. Men dom lär vakna snart eftersom dagbarnen anländer om ca femton minuter.
 
Idag har jag förhopningsvis min sista körlektion. Hoppas nu på uppkörning om ca 14 dagar. Då hinner jag läsa och förbereda mig :) Vi får se vad som sägs idag. Jag hoppas på det bästa. 
 
Kommer nog hem vid kl sex ikväll. Tråkigt att vara borta hela dagen men men... Är lite rädd att all stress ska komma över mig igen :S Vill bara ta det lite lugnt nu. Planera vad som ska ske på jobbet och på fritiden. Hitta på saker med barnen. Och ibland bara få vara! 
 
Har föresten fått ännu mera ordning nu i vardagsrummet. Tror det är dax för nya fotton. Ska försöka ta det och lägga ut. Ni vet att det lär ta sin tid ;) 
 
Nä nu sk ajag försöka pallra mig härifrån och ta tag i denn dagen med. 
 
Sköt om er nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0