7 Augusti

Godmorgon på er därute. 
 
En ny dag med nya möjligheter. Fast jag ska bara göra det vanliga :D Gillar skarpt att veta vad som sker, jag är rutiner är som ett .
 
Idag ska jag allt ta och jobba lite granna, fixa i ordning min garderob, gå till förådet med ännu ett lass. Ja alltså lite små grejjer. Duger fint.  Ja ska självklart läsa teori och försöka fixa mig något prov. Gäller att vara på hugget hela tiden med teorin. 
 
Har även nu kollat upp när liseberg stänger och borås djurpark. Har ju inte gjort speciellt mycket i sommar och känner att jag vill hitta på något. Så när jag väl fått mitt körkort bär det av till lite olika ställen. Blir nog jätte roligt. 
 
"Tittar ut och för ovanlighetenst skull regnar det"
 
 
Nä nu ska jag och alla barnen fixa lite avslutningskaka :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0