Uppdatering

Hejsan på er...
 
Var ett bra tagsedan jag skrev. Jag har inte haft ork,tid eller känsla för att blogga. Men nu tänkte jag ändå uppdatera er om läger här.
 
Barnen har börjat skolan. Beatrice trivs jätte mycket. Hon älskar att gå till skolan. Idag var det utflykt och hon var så glad att få ta med en matsäck :D Gulleunge. Sebastiab trivs han med. Han har nog längtat efter alla kompisar. Så på skolfronten rullar dte på bra. 
 
Jag arbetar för fullt. Har nu börjat planera in vad som ska ske framigenom. Tror det blir en kul hösttermin. Barnen trivs så bra. Känns jättekul att arbeta med barn som är så snälla och trivs. Det bästa är ju att man får se dom utvecklas så himla mycket. 
 
När jag inte arbetar jobbar jag på med teorin och körningen som bare den. Är helt klar på trafikskolan nu. Snart teori prov och uppkörning. Är sjukt nervös och har nu börjat sova dåligt pga av detta. Kuggar jag så beror det på nervositet.  Vi får se, meddelar när jag fått det :)
 
Vi trivs jättebra i nya lyan. Det tråkiga nu är att dom renoverar köket. Så det är svårt att vara där :S Uppskattas inte men vi kämpar på ändå så gott det går. Blir nog fint i köket sedan. Blir tyvärr vitt... Men jag funderar på att köpa en stor tavla man kan sätta upp, så blir det färg :) 
 
Det är väl detta som skett. Hmm... Mmm komme rinte på ngåot mera... 
 
Jaja nu är ni ju lite uppdaterade om läget :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0