Vaknade av ett samtal

Godmorgon på er :D 
 
Idag väcktes man av trafikskolan! Det är bokat nu, proven. Om ca en månad kanske jag har körkort. Hihihi så spännande! Nervös och en massa känslor på en och samma gång. Vill bara springa omkring i ringar och skrika att snart snart är jag där. Nästan så jag når kortet men inte riktigt än... Inte än.... Åhhh jag vill ha det nu. Blev änna mera verkligt nu. Man känner att nu är det liksom på allvar. Längtar <3 Men detta innebär fruktansvärt mycket plugg. Idag börjar jag läsa boken ännu mera och gör ännu flera prov. För när jag väl kommer dit så ska jag göra allt  för att klarar det. 
 
Däremot säkt barnvakter! Intresserad? Hihihi, ska höra med vänninan min och Jani. Blir intressant att se om jag ror iland detta hehe. Men med all hjälp och stöttning jag fått under denn tid så just barnvakter är jag inte jätte orolig för. 
 
Idag och resten av veckan tror jag betsår av jobb. Även tvätt tid idag.. Sedan får man väls e vad det bjuds på :) 
 
Nä mera kaffe och ett leende ;)
 
 
Kraaam
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0