13 Mars...

Godmorgon på er.

Då var det Tisdag och ett fullt späckat schema idag.

Först så ska jag jobba fram till kl 14. Sedan iväg till tandläkaren (ångest) kl 14.30 och vara där i en och en halv timme... Sedan trafikskolan en sväng. Blir intressant. Sedan gå lite i stan, kanske hinna en snabb fika. Sist men inte minst personalmöte ikväll. Sedan gå hem.

Oj oj oj för mig är detta en hel del!

Ångest något fruktansvärt över tandläkaren :( Känner bara nej nej nej. Men det ska bli väldigt gott att få ordning på munnen. Så jag går dit, men ångestdämpande tabletter! Då går det fint och mindre tårar!

I stan ska jag kolla runt lite efter märkpennor och kanske något fint till mamma. Som fyllde år för länge sedan :S

Mötet är väl som vanligt...

Ska bli väldigt gott att komma hem och bara vila. Men Jani har ju barnen så lägenheten är väl riven när jag kommer hem :( Får bli att städa då... Vi får se...

Jag kommer nog sova som en stock ikväll....

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan man få din andra blogg adress tro??? :)

2012-03-14 @ 11:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0