16 Mars

Godmorgon på er.

Då vaknade man med lite ont i öronen och svullen hals. Vi hoppas  att detta är en tillfällig grej. Så nu när vi går ut tar man på sig ordentligt. Jag vill inte bli sjuk. Har jag klarat mig såhär länge tycker jag att jag borde få vara frisk.

Jobb idag fram till kl 16 tror jag. Vi ska gå ut och på eftermiddagen ska vi fixa våra hönor så alla är klarar för att målas. Ska även försöka fixa lite påskbrev och annat grejjs.

Idag drar vi till stugan. Härligt. Vila upp sig där och funderar på livets gåta hahahaha. Ja ungefär så... Ska även läsa i körskoleboken och läsa om det intresse jag håller på med. Nyfikna kanske?

Har föresten bokat min första lektion på körskolan. Gött nervöst men det kommer nog gå fint tror jag. Ska läsa så mycket jag hinner innan jag ska köra. 28 Mars är första tiden sedan rullar det på med minst en körlektion varje vecka... Hoppas nu jag får mitt körkort. :D Vilken värld av möjligheter öppnar sig, hehehe.

Oj nu kommer barnen om sådär fyra minuter... Ha en bra helg allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0