2 Mars

Godmorgon

Då var det redan Fredag. Underbart.

Jobbar till kl 16. Sedan är det helg igen. Blir en del pysseljobb i helgen i stugan, hihi. Ska pyssla hönor hehe.
Blir nog bra när det är klart. Idag ska vi däremot gå ut redan vid halvtio. Får se hur länge vi blir ute men det lär nog bli en stund.


Och imorn drar vi till stugan. Det ska grillas ocg fixas. Kanske ska kolla landen lite omd et går att fixa lite smått där. Får köpa med en del säckar jord bara.  Vi kommer hem på söndag kväll.

Allt är redan fixat för Måndag morgon. Så städningn och tvätten är klart. Gott att komma hem och bara slöa sedan.

Ska försöka komma till körskolan oxå. Måste börja köra annars blir det svårt med körkort. Ska läsa teori som en galning. Haha.

Och för er som smsar mig. Jag är inte otrevelig och struntar i att svara! Utan tre ligger nere med smsen för kontantkort. Urdåligt. Har klagat och ringt nu i snart två dagar. Hoppas det kommer igång snart för jag smsar en del och saknar det. Vill gärna inte byta från tre men snart har man ju inget val. Tråkigt...

Ja det var väl lite om det som pågär hos mig just nu...

Vad händer hos er i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0