24 Mars

Godmorgon på er.
Stressigt!
Sovit som en stock innat. Vilket jag verkligen behvöde efter denna stress vecka! Mär bättre nu i allafall vilket känns bra. Tycker inte om att stressa men allvarligt, ett jobb, två barn, ett hem, ett körkort och fritidsintresset! Hur ska man hinna... Jo jag knör in så mycket det går och hoppas det går vägen... Lät galet men det är sant.

Undra om jag just nu har mest i livet. Tror aldrig jag haft så här många bollar i luften. Och vet ni, jag älskar det. Stressen är inte så kul men att göra något. Inte bara sitta hemma och dega ihop, ingen ork till något... Känns jättebra nu.
Kärlek!
Det enda som fattas är lite mys och kälek från en kille kanske! Har ni kanske någon på lut, hahahaha... Nej då det är nog lugnt. Var ska jag klämma in den stackarn! Aaa nu kanske en del av er undrar vad som hände med Glenn. Jag har nog inget bra svar på det... Men vi har inte setts på sådär tre veckor! Så.. Hmm Ne jag har inge bra svar på det...
Övrigt!
Fick lönespecifikationen igår och oj :) Jag är nöjd, tre tusen mera än förra månaden. Går raka vägen till körkortet, Ja nu har jag min första lektion. Nervös sjukt mycket. Men det kommer nog gå fint. Teorin är inte lätt! men jag fixar det allt.  Sedan får man väl se var pengarna går. Finns alltid hål att stoppa dom i.

Idag ska jag städa, sedan ut med mamma. Ikväll blir det prty och ja det ska handlas. Underbart kul. Nu ska jag bara vädra fixa hemmet osv. Komemr nog bli en trevlig kväll.

Imorgon däremot är det körkort som gäler. Plugg plugg och återigen plugg. Hoppas något fastnar i huvudet!

Nää nu lite kaffe och på med plattången och städningen.

Ha en underbar Lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0