7 Mars

Hejsan...

vet inte riktigt varför jag bloggar nu! men det var ju liksom fem dagarsedan så jag kände att det är på sin plats att blogga lite...

Ja vad har hänt... Inte mycket. Eller ja det är beroende på hur man ser det. Jag har ju möten hit och dit och lite annat smått och gott så sysselsatt är jag. Men det är ju inget man direkt skriver om hur personalmöten gick osv.

Jag har självklart jobbat oxå. Håller på att göra hönor nu, som fottas så dom andra dagmammor kan ta efter iden om dom vill... Kan lova er att detta är ett stort projekt, men kul. och det är väl det viktigaste.

Hmm... Ja vi mår bra i alla fall. Hållt oss friska och krya (peppar peppar).

I helgen är inget uppbokat än, jo jag ska till Glenn men utöver det så är man lite fri än. Vilket jag tänkt vara för jag har tänkt att fixa lite hemma och göra lite små ärenden, försöka fika med dom jag missat..

Var inget kul inlägg detta, men ett inlägg blev de ju tillslut...

Är ni intresserad av min viktresa, fråga efter den i kommentar fältet här och skriv eran mejl dress så kan ni få den ;)



Då står man på denna resa igen. Får säga att det går väldigt bra nu. Förväntasvärt bra. Är lite chokad. Kanske det är så att jag inte släpper in någon!
Kanske jag borde försöka göra det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0