Första körlektionen

Då ligger disken i blöt och jag har nog sådär 10 minuter över :)

Tänkte dela med mig av min körlektion igår, hihihih.

Som ni vet har jag inte kört tidigare. Bara på en grusväg kanske 200 meter, högst!

Var lite nervös men det var otroligt nog inte så illa.

Mötte upp min lärare och satt i bilen, på höger sidan. Sedan berätta han vad vi skulle öva på. Först svänga en himla massa, höger, vänster osv. I kanske 5 minuter sedan sa han att jag var redo för vägen ... Blev lite nervös där men det gick fint. Så fint att jag fick köra i trafik. Fick även kört till trafikskolan genom en rondell.

Trodde inte det skulle gå så bra. Nästa vecka ska vi ut i stan och köra. Sedan ska jag öva en hel del med min pappa. Vi ska gå kursen och så nu. Blir nog bra detta.

Jag ska kämpa på och hoppas jag får det tidigare än beräknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0