Helgens bravader och veckan som kommer.

Hejsan på er.

Ny vecka och nya tag :D

Först kan ja ju berätta om helgen. Den har varit super. Sxpartyt var så kul. Många skratt och mycket trevligt folk. Sedan känns det som om jag inte hann prata med alla till punkt. Mycket flängande men men... Det får gå. Näsat gång då är jag mera fokuserad. Fick handlat en del, ja! Inte för mycket men jag vann en sak oxå och fick en värdinne gåva så det blev nog en del. Hmm jaja så kan det bli. Skitskojj var det och tack alla som kom och förgyllde kvällen.

Söndagen... Bestod av vila, titta på tv. Men under denna vilotiden har jag fixat veckohandling, dammsugit, plockat, varit på återvinningen, sovit och diskat. Ja det var en lite knepig vila. Men jag klagar inte. Sedan kom älsklingarna. Blev väfflor till kvällen såklart, bad, prat och mys i sängen. Underbart.

Ja då denna vecka... Ska självklart jobba. Håller på med dessa hönor och nu visar det sig ju att påskfesten är nästa vecka. Sedan är det lov. Var tar tiden vägen? Åter till hönorna, dom är snart klara allihopa. Gott att ha det klart. Så hönor i jobbet alltså. Ska även hinna läsa teori angående mitt körkort. Läst 60 sidor nu och jag förstår allt.  Imorgon körlektion... Hmm... resten av veckan är lugn... Än så länge. Giförsig jag jobbar sent från onsdag till fredag så det är nog skönt att ha kvällarna öppna för bara mig och mina barn.

Ja just det ja... På partyt kom det ju fram att jag läser bibeln! Och sanningen är den att jag gör det. Mycket intressant läsning. Tror inte jag kommer bli Kristen för det.. Sedan tror jag, frågan är väl bara på vad? Just nu läser jag Jehovas bibel... Sedan den riktiga för att jämföra dom. En kul grej tycker jag. Ni får såklart tycka vad ni vill ;) Ville i alla fall förklara mig lite.

Ja hörrni, det var lite från mig känner jag...

Nu ska det diskas... Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0