Veckan som kommer

Hejsan

Då var helgen över för denna gången och vi går in i en ny vecka.

Helgen var helt till belåten het. Fick fikat en del, läst terio om körningen. Läst första kapitlet ut Moseboken. Gött stolt. Det går framåt. PÅ Lördagen fick jag städat runt stugan, bärt fram trädgårsmöbler, , tänkt lite angående mina land. Ja helgen var mycket givande.

Nu i veckan ska jag till tandläkaren igen. Hoppas det går bättre denna gången. Borstar nu mina tänder noga varje dag. mellan borstar och tand trådar. Sjöljer och så om och om igen. Jag kämpar på.

Ska även hinna läsa mera i körskoleboken. Mycket krånglig bok men för varje sida är jag ett steg närmare körkortet.

På Onsdag är det Moseboken som gäller. Hahaha. Ja för er som inte vet jag studerar den jst nu, Bibeln alltså. Det går fint. Ibland segt men jag fattar det mesta.

Till helgen är det party men ska även hinan spackla i stugan... Vi får se... Vi får se..

Orkar inte skriva mera vad jag ska göra.. Blir ju bara stressad av att skriva ner det.. uch, fåt ta en dag i taget här...

Vad har hänt hos er... Har några stadiga läsare så varför nte berätta vad ni gjorde i helgen? Anonyma kan man vara...

Kommentarer
Postat av: Ozzan

I fredags så... Hmm.. Jag minns inte. I lördags så köpte vi en TV efter mcyket krångel i Gbg. TVkväll då helt klart. Igår, söndags, så var jag hos malin hela dagen, supertrevligt och på kvällen på matti o sofie över på tjöt och nybakat bröd! :) Så nu vet du det.. :P

2012-03-19 @ 21:29:23
URL: http://mylifemymess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0