8 augusti

Godmorgon på er.
 
Då har man fixat internet till laptopen nu på morgonen, Körde på mobiltelefonen först men internetet tog slut väldigt fort. Vi testar nu telenor. Får se om vi blir nöjda. Comviq är ju mycket billigare och man får mycket mera. Men min dongel funkar inte så bra till comviq. Fick lånat en dongel från telenor av en kompis och det funkar mycket bättre. Vi får se hur detta går. 
 
Idag är min sista dag för denna vecka på jobbet. Ska bli väldigt gott att slippa gå upp så tidigt imorgon. Men det är ju bra att man lär sig gå upp tidigt inför skolstarten. Veckan har i alla fall varit bra. Känt att man saknat barnen och själva jobbet. Jag mår helt klart bra av att jobba. Kan inte tänka mig att bara dra hemma igen. Måste ha något att göra och lite förpliktelser. Man knner sig ju även behövd vilket är ett stort plus. Jag hoppas nästa vecka gåt lika bra :) 
 
Så helg idag efter jobbet. Vad ska vi göra? Ja det vet jag inte riktigt än. Blir kanske frändefors, eller att barnen sover borta och jag bara är. Känns som det var evigheter sedan. Imorgon blir det i alla fall frändefors. Då ska vi fixa kräftskiva och lite annat skojj. Båten och kantareller. Sedan blir det säkert lite mera saker i helgen, vad vet jag inte.
 
Nu står Sebbe här och tjatar om att få datorn så jag får nog ta och ge honom den en sväng. orkar inte tjat på morgonen, mitt morgonhumör är bedrövligt !
 
Kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0