_-----------_

Godmorgon på er.
 
Idag vaknade man av sig själv kl 07. Äntligen lite pigg för dagen igår var bra tröttsam och stress. Får hoppas på en piggare och bättre dag idag.
 
Fick ett utbrott på min mobil igår. I maj köpte jag en ny x-peria u. Jätte snygg och var super nöjd. I en dag kanske! Den bröt samtal, hängde sig och gick inte att ladda. Har nu lämnat in den hela sommaren ett flertal gånger. Hämtade ut den för några dagar sedan. Igår fick den ett spel igen. Åkte till överby och nu är skiten reklamerad. Hoppas minsan jag får en ny eller pengarna tillbaka nu. Är så trött på att den inte fungerar. 
 
Samtidigt som jag lämnade in den tvättade jag. Så ett snabb besök där sedan hem till tvätten igen. Tvättade hela kvällen och var totalt slut kl 22. Somnade som en liten prinsessa. Kanske därför jag är piggare idag, hehe. 
 
Nu är i allafall alla kläder tvättade, det är dammat, handlat och skåpene är fixade. Ja är klar inför skolstarten. Jag ska iväg och handla ryggsäckar till barnen bara. Det ska jag ta och göra om två veckor. 
 
Över till något helt annat! Imorse kom det som hänt i sommaren. Eller ja en speciell sak! Jag kom på mig själv att sakna det som vi hade... Så mysigt att vakna vid hans sida, busa, skratta, bada och bara känna han nära mig. Äta frukost, inte orka laga middag och åka till uddevalla för att käka, springa ikapp, busa i gräset, alal fina stunder... Det är många, att man kan få så många känslor på bara 4 veckor. Just nu känner jag att jag inte vill släppa honom,.. Jag visste att det skulle ta slut men inte såhär! Jag önskar det inte hade hänt... Jag önskar så jag kunde se han igen... Vilket jag kan men vad kommer jag få betala tillbaka. Han är så saknad idag och just nu svider det i mig att det är över. Jag tror denna känsla kommit nu för jag prata med honom igår. Jag knde hur jag drog till honom, Ville be honom komma hit, hålla om mig, prata, skratta och busa igen. Gå in i våran värld som både jag och han älskade.  Men det är helt enkelt över! Jag kommer över det... Speciellt nu, för saker händer hela tiden, vissa bra och vissa dåliga.... Dåliga kan vara bra ibland, det är det nu för jag vill bara glömma .....
 
Nä men allvarligt! Nu har jag skrivit av mig hoppas det släpper :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0