Första tidiga morgonen.

Godmorgon på er
 
Idag var minsann uppe med tuppen. Redan kl 6. Men jag får ändå säga att det gick bra. Hann både ducha och plocka lite innan dom första barnen kom. Och än så länge är det väldigt lugnt.  Hoppas man vänjer sig fort med att gå upp denna tiden. Det positiva är väl att man är redo inför skolstarten som snart är. 
 
Idag blir det som sagt jobb sedan är väl tanken att jag ska fixa pyssel skåpet och kolla igenom en del av leksakerna. Ska egentligen till tandläkaren men det kommer att bokas om till nästa vecka, 
 
Resten av veckan ska bestå av jobb men till helgen då blir det stugan. Ska fixa en massa kräftor och smska i mig med barnen. Kanske om vädret tillåter det blir stranden med, Kanske blir det idag med, beroende på när man slutar. 
 
Ja just det, jag ska in till överby med och lämna in min telefon igen`! Nu har den varit på lagning två gången, undra vad dom gör med den nu. Blir så trött när man väl köper sig nya grejer och så fungerar dom inte. Denan gången köpte jag även en dyr telefon. Dom billiga telefonerna fungerar i alla fall. Vi får väl se vad som händer. 
 
Nu ska jag därempt ta tag i dagen och se vad som händer :) ''
 
Ha det gott allihopa :)
 
Kraam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0