Gäääsp

Godmorgon på er. Fast det kanske är förmiddag nu! jag har i alla fall varit upp i ca 4 timmar och har även hunnit starta denna arbetsdag. Men oj vad trött jag är. funderar på att dricka upp min sista energidryck. Då brukar det bli fart i mig hehe. Kan inte riktigt förstå varför jag är såhär trött. La mig kl 22 och fick gå upp kl 07. Igår var jag ju uppe kl 6. Då borde jag ju varit tröttare tycker jag. 
 
Idag blir det däremot jobb till kl 15, sedan fika, och sist men aboslut inte minst tvätten. Ett tvätt berg soms ka bestigas. Uch... Sedan ska den vikas med och in i garderoberna. Inte roligt alls men däremot ett måste.  Det är min dag ...
 
Igår gick i alla fall super bra. Första dagen gick jättebra. Barnen var snälla och allt gick super. 
 
Nä jag är på väg att somna här! Får nog ta och dricka en pw.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0