Helgen :)

God eftermiddag på er 
 
Då var det redan Lördag. Tiden går så fort ibland... Men det har varit en go och bra helg än så länge. Båten, vila och kräftor. Vad mera kan man liksom begära.... Inget, hehehe.  Nä men allvarligt, det har varit en bra helg. Var ju även ledig i fredags, vilket var väldigt gott. Slutade med att barnen åkte till Ozzan och Patrik på torsdagens kvällen. Så en Torsdags kväll enbart för mig *. Fredagen bestod av att hämta barnen, åka till mamma och pappa. Där blev det kaffe och en del vila. Men även handla lite kräftor och mattor, lite julklappar blev det med. Fredag kväll bestod i Cops. Skrattar ju så man får ont i magen, rekommenderas att ses. Lördagen blev det båten, blev med roligt.. Nu på kvällen ska vi ha en kräftskiva. Blir nog bra helg som sagt. Imorgon blir det kalas och något slags lopp som min bror ska springa. 
 
Veckan som kommer består i jobb tror jag. Lite osäker men jag är ju tillgänglig så det blir det nog. Sista veckan innan skolan börjar. Även sista veckan med barnen full tid. Sedan tar pappan en del ansvar med. Ett tag kanske! Ska bli skönt att allt går tillbaka till det vanliga igen :) Ändå gott att veta vad som händer och inte. 
 
Nä nu kanske man ska vara lite social här med folket...
 
Ha en underbar lördag kväll
 
 

 
*Ibland gör jag kanske saker som kan skada mig, eller liknande. Som denna gången! Hur kunde jag egentligen godta ett snisket förlåt, med blommor och choklad. Glimten i ögat och en otroligt varm kram. Vet inte riktigt hur det gick till... Men förlåtet kom och åter igen var man där igen. I min egna värld som jag kallar det (detta handlar inte om sex om ni tror det). På något underligt sätt var det ju gott att få vara där igen. Vi skrattade, busade, tittade på film och bara var. Underbart. Jag saknar honom så ibland... Varför gjorde han som han gjorde :( Men just nu , just idag känns allt bra. Jag hoppas på något konstigt sätt jag kommer till "våran" värld igen.... Fast jag vet att detta förmodligen skadar mig. Eller kan allt bli bra? Kan det bli så... ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0