Upptagen vecka

Godmorgon på er
 
Ja veckan har varit väldigt fullsatt. Inte stressad utans snarare upptagen hela tiden... Det är ju inget plus heller att man inte uppskattar det man har så att säga! Blir så trött på vissa! Men snart är det över och det ska minsann njutas av... Ska bli så gott att gå tilbaka till det som jag planerat. Snart, ca en vecka kvar.
 
Den enda dagen jag inte är upptagen är idag. För inatt har Beatrice knappt svit och hon har hostat och fått lite dåligt med luft. Men det verkar bli bättre nu. Så idag står på schemat att fixa lite pappers jobb, städa lite granna och kanske ta en kaffe hos mamma. Var ett tag sedan jag var där... 
 
Ikväll vet jag inte vad som händer än. Jag vet vad jag vill och hoppas! men om det blir så, det vet jag inte... Det är så synd hela situvationen.... 
 
Imorgon hoppas jag däremot på en toppen dag. Då ska jag och Lina till klädkällan hoppas jag. Ska bli så himla roligt. Hoppas man även får hittat lite som jag letar efter. Hoppas speciellt på en lila matta som kanske är tre meter lång eller längre. Söndagen betsår nog av storhandling :S Tycker inte om att utföra det men det känns väl som om det är ett måste.... 
 
Måndag och tisdag har Jani barnen så då ska jag ordna vardagsrummet. Ja just det, det renoveras nu. Har nog glömnt att nämna det. Resultatet ser ut att bli riktigt fint. Ett nytt vardagsrum tackar man inte nej till, hehe. Lite snygga saker in där bara så är jag nöjd. 
 
Nä om man kanske ska föröska borsta lite tänder, lägga på lite smink och börja städa lite. 
 
Kram till er alla, gör absolut inget om ni skriver ett litet hej till mgi så jag vet vilka ni är...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0