saknad

Phuuu vissa dagar är bra knepiga!

Brukar aldrig sakna eller känna så som ja gjort idag. .. Blir så irreterad på mig. Jag vet så väl att detta leder in till en återvändavägg men ändå. Känns som om det är så låångt bort, fast ändå nära. Så nära att man kan ta på det. Men en dag är man tillbaka i verkligheten, där tiden inte finns. Där ja inte orkar finna tid eller plats!

Men just för stunden kan ja ju ha det... Men då är de inte här, utan då ska man lyckats känna saknad och en massa konstiga tankar ...

Jag gillar så att vara i en annerlunda värld. Där bara jag och ### finns... Men ja skulle aldrig vilja byta mitt liv. ja är nöjd...

Frågan ja ställer är väl! Kan ja bli nöjdare?

Just ikväll, just inatt är saknaden jobbig... Vi närmar oss slutet så fort.. Var hos mig till slutet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0