Sommaren

Hejsan på er allihopa :) 
 
Vilken underbar sommar. Oj vad jag hunnit med en massa saker. Åkt över allt, träffat nytt folk, haft en halvdan romans...  (ja den sluta inte så bra) Men jag är lycklig ändå. 
 
Fick även en super lön vilket innebär en ny bilsterio, en ny laptop, lite nya kläder, en tripp till Danmark och en tripp till liseberg, Det artar sig allt, hehe. 
 
Barnen har oxå haft eb underbar sommar dom med. Badat super mycket, latat sig , plockat smultron och bara varit lediga. Underbart det med. 
 
Men om exakt åtta dagar börjar jag arbeta igen. Hade gärna haft lite till semester... Men men så är det... 
 
Till hösten börjar Beatrice i ettan. Oj oj vad tiden går fort. Nya tider, nya rutiner. Men den stora förändringen är att Jani nu är mera delaktig. Han kommer att ha branen några extradagar i veckan med. Vi hoppas detta kommer gå bra. För i frund och botten tycker jag att barnen har rätt till en mamma och en pappa. Uppdaterar er om detta... 
 
Nu ska det drickas kaffe, njuta av dagen och sedan åka storhandla. 
 
Ha det gott alla där ute :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0