sommar

Hejsan på er ;-)

Var ett långt tag sedan nu! Beror på att ja ingen dator har. Nu testar ja från telefonen. Får se hur det blir.

Äntligen är sommarlovet här och sommaren med allt vad det innebär. Semestern närmar sig med :-) Underbart.

Nu när man har körkort blir det nog en massa dagsutflykter. Härligt! Annars så blir de nog stugan så man samlar krafter till nästa termin.

Barnen och jag mår bara fint, just nu en liten förkylning men de lär nog ordna sig hoppas jag. Barnens betyg eller omdömen som de heter var toppen. Sebastian hade nästan full pott på alla nationella prov. Smart kille och både jag och Jani är superstolta :-) Bea klarar sig fint trots lite talsvårigheter. Mitt arbete rullar på som vanligt. Lite upp och lite ner. Men de funkar allt.

Jag lever som singel än vilket fortfarande beror på mig! Hamnar ofta i samma träsk, vilket beror på att det är bekvämt ;-) Trivs rätt så bra där ja är :-)

Nä lite kaffe och kanske lite plock idag :-)

kraaam till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0