Godmorgon

Godmorgon på er :)
 
Ny dag nya möjligheter. 
 
Idag känns det mycket bättre i magen (naveln). Kan gå utan problem även sitta. Lite jobbigt att ligga på sidan bara. Underbart, kanske man är tillbaka till sitt vanliga jag snart. Hoppas. 
 
Idag när jag gick upp ville jag inte titta ut. Hört att det skulle dra in världens snöstorm. Men det blåste bara... Iskallt! Men bättre än snön. Är sjukt trött på snö. Kan inte våren komma nu. Längtar till min stuga landen, gräset, bladen och blommorna. Denna sommar lär även bli bättre på alla sätt. Jag har ju körkort :) Längtar gör jag :) 
 
Idag ska det jobbas. Vi ska måla påskteckningar i eftermiddag. Ska se om man kan göra någon påsktant eller liknande. Efter jobbet ska det nog vilas en del. För på eftermiddagen brukar jag få lite ont... Får se hur det blir idag...
 
Önskar er alla en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0