Stugan

Hejsan
 
Då var denna helgen över snart. Den gick för fort. Varit i stugan och vädrat. Även fått påskpyntat. Nu vid påsk blir stugan bebodd igen. Äntligen får man ta fart där igen. Bus och lek, middagar, fika och kaffe. Lyxigt. Är tacksam över att jag ändå kunnat få en fin stuga men allt som jag och barnen uppskattar här i livet. Mindre än en vecka kvar tills vi ska dit och sova, fixa mat och bara vara. Fira påsk med :) 
 
Men nu en ny arbetsvecka som komemr bestå av en hel del påskpyssel och en hel del lek. Hoppas på utelek. Efter jobbet ska det handlas, möten och lite annat smått och gått. Blir nog en snabb vecka så helgen är nog här snabbt. 
 
Ska även börja fixa Sebbes rum. Han ska få en loftsäng och en två sitts soffa. Kommer nog bli ett tufft rum. Ska även plocka och vädra barnens rum ordentligt nu efter den långa och kalla vintern. Stor röj i barnens rum helt klart.
 
Sedan komemr vi till den barnfria helgen! Kommer bli svårt att stå emot. Undrar om jag kommer fixa det. Får nog ta det lite som det kommer. DEnna hemska "drog", om man kan kalla det så. 
 
Ja vad händer hos er vid påsk? Ngåot kul hoppas jag och en del godis, hehe. 
 
KRaam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0