Helgen som var

Godmorgon på er
 
Då var helgen över och det är Måndag igen. Jag tror det lär bli en lugn Måndag. Men vad jag tror och vad som sker brukar ju vara två olika saker. Vi får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt. 
 
Helgen var i alla fall till belåtenhet. Fick åkt till Klädkällan och hittat en del kläder till barnen. Billigt var det med. En jättefin jacka till bea för 199 kr. Det är ju as billigt. Blir att åka tillbaka dit. Fick även köpt någon matta och lite annat smått och gott. Söndagen blev till att bara vila, tjata och ta det lugnt. På eftermiddagen blev det en sväng till ica maxi för att storhandla. Vilket gick bra det med. 
 
Nu är det ny vecka. Planeringarna för veckan är inte många. Tror mitt vardagsrum blir klart idag. Då blir det till att städa där och mublera det så som jag vill ha det. Blir nog jättefint. Kommer att komma för och efterbilder. Har ju en dator nu som går att använda, hehe. Mina älskade egna barn kommer väl hem på Onsdag morgon hoppas jag. Lite ovant att vara utan dom men jag får en hel del gjort. Vilket uppskattas. Men nu känner man allt hur man saknar dom. Resten av veckan består nog av jobb, tror jag! Har inte planerat något jätte mycket. Något möte här och var men det är det. 
 
Vad gjorde ni för kul i helgen? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0